woensdag 21 november 2012

De K dagen dagen weer..
Laat ik de koe maar eens bij de horens vatten.



De mensen zijn zo hebberig
En steeds minder blij
De mensen zijn zo hebberig
En dat ligt niet aan mij

Had ik maar geen ouders
had ik maar geen hond
had ik maar geen ruzie 
dan had ik ook geen stront

Had ik maar geen kinderen
Had ik maar geen kat
Dan was ik niet zo moe
Dan was ik het niet zat

En wat ik nou niet snap
En wat ik niet begrijpen ken
Is dat ze ook nog zeggen
dat ik zo veeleisend ben..


Kijk voor mijn verjaardag 
zeg ik dus altijd
Nee, ik wil niks hebben
Ik wil alleen iets kwijt

Had ik maar geen zin
had ik maar geen fut
Had ik maar geen lust
Had ik maar geen kut vakantie

Had ik maar geen caravan
Sta je weer aan zee
In zo'n lullig keukentje
Met of zonder plee

En wat ik nou niet snap 
En wat ik niet begrijpen ken
Is dat ze ook nog zeggen
dat ik zo veeleisend ben

Had ik maar geen angst
Had ik maar geen schuld
Had ik maar geen geloof
Had ik maar geen geduld

Had ik maar geen kerstmis
Had ik maar geen ouwe jaar
Had ik maar geen Sinterklaas
Was het jaar maar klaar

En wat ik nou niet snap
En wat ik niet begrijpen ken
Is dat ze ook nog zeggen 
Dat ik zo veeleisend ben

Kijk voor Sinterklaas
Zeg ik dus altijd
Ik wil echt niks hebben
Ik wil alleen iets kwijt

De mensen zijn zo hebberig
En steeds minder blij
de mensen zijn zo hebberig
Of ligt dat nou aan mij...?

tralalala.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten