woensdag 19 juni 2019

'Lezerspost', kent u die rubriek?  Sinds 1 maart schrijft het succesvolle duo elke zaterdag een stukje in  de Volkskrant op de pagina 'Dag in Dag uit.'

Van voor naar achter kunt u hier onze bijdrages lezen. Ook op de site van de Volkskrant.

6 juli 2019, Het gaat om wat je samen bindt en niet om wat je scheidt!


29 juni 2019, Over de vloek van de witte broek

22 juni 2019, Over de eikenprocessierups dus



15 juni 2019, Over Alzheimer gesproken





8 juni 2019, Over genept worden gesproken




1 juni 2019, Over een vrouwelijke premier gesproken






25 mei 2019, Over de ruïne van Grapperhaus en andere toeristische attracties 





18 mei 2019, Over abortus gesproken





11 mei 2019, Over omgekeerde journalisten gesproken



ps dit bericht is inclusief het lied: Vrienden en Beminden te vinden op

YouTubehttps://youtu.be/mgKw0Sx1-n0
Een meezinger voor alle Nederlanders.

4 mei 2019, Over onderscheidingen gesproken





27 april 2019, Over Koreaanse kia's en andere bedreigende diersoorten gesproken

20 april 2019, over FC Twente gesproken

met een extra punt voor degene die snapt waar het hier om gaat
13 april 2019, over onderwijs gesproken
                             

6 april 2019, daar is over nagedacht

30 maart 2019, Retteketet, Thierry Baudet

23 maart 2019,   over gas gesproken    


16 maart 2019, en op wie stemt u dan?




Voor wie niet weet wat de PPD is , zie filmpje






9 maart 2019, ach ja de Nederlandse taal , net wat u zegt



2 maart 2019, over Staaij de homojager en andere soortgelijke discriminatie







44 opmerkingen:

  1. Mijn naam is Lilian N. Dit is een zeer vreugdevolle dag van mijn leven vanwege de hulp die Dr.saguru me heeft gegeven door me te helpen mijn ex-man terug te krijgen met hMy is betovering van liefde en liefde. Ik was 6 jaar getrouwd en het was zo verschrikkelijk omdat mijn man me echt bedroog en op zoek was naar een scheiding, maar toen ik Dr.saguru e-mail op internet tegenkwam over hoe hij zoveel mensen heeft geholpen hun ex terug te krijgen en helpen om de relatie te herstellen. en mensen gelukkig maken in hun relatie. Ik legde hem mijn situatie uit en zocht vervolgens zijn hulp, maar tot mijn grootste verrassing vertelde hij me dat hij me met mijn zaak zou helpen en hier vier ik nu omdat mijn man volledig voorgoed is veranderd. Hij wil altijd bij me zijn en kan niets doen zonder mijn cadeau. Ik geniet echt van mijn huwelijk, wat een geweldige viering. Ik zal blijven getuigen op het internet omdat Dr.saguru echt een echte spreukmaker is. HEB JE HULP NODIG DAN NEEM CONTACT OP MET ARTS SAGURU VIA E-MAIL: drsagurusolutions@gmail.com of whatsapp +2349037545183 Hij is het enige antwoord op je probleem en maakt je gelukkig in je relatie. En hij is ook perfect in
    1 LIEFDE SPELL
    2 WIN EX TERUG
    3 FRUIT VAN DE VROUW
    4 PROMOTIE spreuk
    5 BESCHERMINGSPELL
    6 BEDRIJFSSPELL
    7 GOEDE BAANSPELLING
    8 LOTTERY SPELL en COURT SPEL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil gewoon dat de hele wereld op de hoogte is van deze spreukmachine die ik enige tijd geleden heb ontmoet, ik kan niet alles zeggen wat hij voor mij heeft gedaan. mijn vrouw verliet me 4 jaar geleden met mijn kinderen. Ik was aan het surfen op internet toen ik de getuigenis van deze geweldige man online ontmoette. Ik besloot het te proberen en mijn vrouw is nu terug en we zijn weer gelukkig omdat de oorzaak te schriftelijk is vastgelegd alles wat ik kan zeggen is heel erg bedankt, ik ben erg blij. En hij verzekerde me dat hij veel magie doet, inclusief

    Liefdes spreuk
    Machtsspreuk
    Succes spell
    Het lot van de zwangerschap
    Spreuk van het huwelijk
    spellen voor een goedbetaalde baan
    Bescherming spreuk
    spell om een rechtszaak te winnen
    succes spell etc.

    als je de hulp van de spell caster Dr. Ajayi nodig hebt, neem dan contact met hem op via dit e-mailadres (drajayi1990@gmail.com) of voeg hem toe op whatsapp +2347084887094 en bespreek je probleem met hem. Hij is een goede man en ik zal hem altijd dankbaar zijn. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedendag allemaal, ik wil de ervaring die ik heb delen met een spreukenmaker genaamd Dr Ajayi, hij is een zeer krachtige man gezegend door zijn voorvader om mensen met verschillende levensproblemen te helpen, ik ging door de ergste fase van mijn leven omdat mijn man vertelde me dat hij uit het niets wil scheiden, ik vroeg hem waar ik het mis ging, maar hij gaf me geen antwoord in plaats daarvan ging hij het huis uit dit was echt raar dus ik zoek hulp toen ik dr. Ajayi ontmoette spell caster online, ik legde mijn toestand aan hem uit, na enig overleg kwam ik erachter dat mijn man bij zijn secretaresse op het werk is en hij is in haar ban, de grote spell caster vertelde me wat er moest gebeuren en ik volgde zijn instructies. Tegenwoordig ben ik een trotse vrouw, want mijn man is bij mij thuis en we verwachten ons tweede kind allemaal dankzij dr. Ajayi, de spreukenmaker, als je de hulp nodig hebt van een spreukenmaker voor welk probleem dan ook, is dr. Ajayi de goede persoon voor een perfect en betrouwbaar resultaat. Neem contact op met zijn e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber \ WhatsApp-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las enkele getuigenissen van Dr. Ajayi over hoe hij veel mensen hielp hun geliefden in een week terug te brengen met een liefdesbetovering. Ik had problemen met mijn geliefde, dus besloot ik contact met hem op te nemen omdat ik zo veel van mijn man houd. hij verliet het huis en zei dat hij niet meer zonder reden geïnteresseerd was in de relatie, ik was in shock. Ik heb contact opgenomen met dr. Ajayi en hij vertelden me dat mijn vriend bij me terug zou komen, dr. Ajayi maakte een liefdesbetovering en dit deed mijn vriendje opengaan om te zien hoeveel we van elkaar houden en hij kwam terug naar huis. Terwijl ik dit getuigenis schrijf, ben ik het gelukkigste meisje op aarde. mijn vriend en ik leiden een gelukkig leven en onze liefde is nu sterker dan voordat we uit elkaar gingen. Allemaal dankzij dr. Ajayi voor het buitensporige werk dat hij voor me deed, me helpen terug te komen bij mijn geliefde. als u problemen ondervindt en een snelle oplossing wilt, neem dan contact op met dr. Ajayi op e-mail: drajayi1990@gmail.com of Viber / Whatsapp: +2347084887094 hij is een betrouwbare man.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bent u een vrouw die op zoek is naar de vrucht van de baarmoeder, u wilt de stemmen van kinderen in uw huis horen, maar u bent niet zwanger geworden, maak u geen zorgen meer, want Dr. Ajayi zal u helpen om zelf een baby te krijgen, dat was ik geconfronteerd met een soortgelijke situatie wanneer een man getuigt hoe de grote spreukenmaker Dr. Ajayi hem hielp om zijn geliefde vrouw terug naar huis te krijgen na 9 maanden van scheiding, ik reik naar dr. kruidendrankje voor mij dat ik nam en in drie maanden tijd was ik zwanger van een jongen en een meisje, ik ben nu een trotse moeder en mijn huis is in vrede geweest. neem contact op met Dr Ajayi, de spreukgever voor elke levenssituatie, hij is een goede man. Viber of WhatsApp: + 2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik een bericht op het internet zag waarin stond hoe ze werd geholpen door Dr. Ilekhojie, besloot ik ook contact met hem op te nemen voor hulp omdat ik geen keus had, het enige wat ik wilde was dat ik mijn man terug en geluk zou krijgen. Hij speelde met veel vrouwen en hij deed me heel veel pijn. Ondanks alles wat Henry deed, hield ik nog steeds van hem en wilde hem niet kwijt. Tot mijn grootste verbazing kwam mijn man thuis op zijn knieën dat ik een plek in mijn hart zou vinden om hem te vergeven. Ik heb echt een tekort aan uitdrukkingen, en ik weet niet hoeveel ik mijn waardering aan u moet overbrengen, Dr. Ilekhojie. Je bent een God die gezonden is om een verbroken relatie te herstellen, en nu ben ik een blije vrouw. zijn contactgegevens zijn Whatsapp-nummer +2348147400259) of e-mail; gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LGBT-gemeenschap. MIJN VERHAAL HIER IS ECHT EN ECHT. Ik ben hier om te getuigen over hoe DR Ilekhojie, die mijn man bij mij terugbracht, het uitmaakte met mij vanwege een andere man die hij op zijn werk ontmoette. DR Ilekhojie is een zeer krachtige, echte en unieke man met speciale krachten. Ik probeerde op veel plaatsen en bronnen hulp te krijgen om mijn man terug te brengen, maar niets werkte, maar toen ik contact opnam met DR Ilekhojie, vertelde hij me dat alles goed zal komen en dat ik optimistisch moet zijn dat mijn man terug zal zijn. hij gaf me instructies om te volgen en ik volgde het. tot mijn grootste verrassing belde mijn man me de volgende dag en begon me te smeken en te huilen aan de telefoon om hem te vergeven, ik vergaf hem en accepteerde mijn man terug en nu leven we heel gelukkig als familie, DR Ilekhojie maakte me weer aan het lachen door te brengen mijn man komt binnen 24 uur bij mij terug met zijn speciale krachten... Als u problemen ondervindt in uw huwelijk, relatie, en u heeft een soortgelijk probleem, neem dan contact op met DR Ilekhojie, hij zal u nu helpen. Hier is DR Ilekhojie contact: EMAIL op:: (gethelp05@gmail.com) WHATSAPP EN BEL: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groot respect voor Dr Ilekhojie voor het herstellen van mijn huwelijk na vele jaren. Sinds november vorig jaar staan ​​mijn vrouw en ik voor de rechter over de voogdij over mijn kleine meisje. Diep van binnen wilde ik mijn familie terug omdat ze me zoveel vreugde schenken en sinds deze problemen begonnen, kon ik me niet concentreren op het werk omdat ik emotioneel down was. Ik besprak met een vriend die me voorstelde aan Dr Ilekhojie en ik had een hart tot hart gesprek met hem waarin hij me verzekerde dat zijn verzoeningsspreuk het geschil tussen mij en mijn vrouw zal oplossen. Ik deed alles wat hij vroeg door het kleine bedrag te geven om alle voorouders te kopen die ik had gevraagd om de band tussen mij en mijn vrouw te herstellen. Nadat het klaar was, werd mijn vrouw op een ochtend wakker en riep ons om een ​​gesprek te hebben dat later na zoveel jaren eindigde met een onvergetelijke seks en sindsdien is het vrede in mijn familie en onze vrienden en buren die verrast werden achtergelaten .
    Hoewel Dr Ilekhojie dit misschien niet ziet, ben ik het aan veel mensen verplicht om samen met Dr Ilekhojie oplossingen te vinden en je leven en huwelijk gemakkelijk te maken. U kunt contact met hem opnemen met zijn directe nummer op WhatsApp of Viber (+2348147400259) of zijn e-mail: (gethelp05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoals je kunt gebruiken en het is heel snel en betrouwbaar om je geliefde terug te krijgen, Katherine is mijn geliefde die het uitmaakte met mij, maar met de hulp van de spirituele kracht van Dr. Sacre was hij in staat om de betovering te verbreken die een andere man op haar had uitgesproken en zij is terug bij mij en ze houdt steeds meer van me en koestert me, we zijn blij samen contact op te nemen met Dr Sacre op WhatsApp +2349076034359 of e-mail hem voor hulp op sacretempleofpower@gmail.com, hij is een echte spreukgebruiker, als je je geliefde terug nodig hebt rug

    Peterson Jonathan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wil de ervaring delen die ik heb met een spreukgebruiker genaamd Dr Ajayi, hij is een zeer krachtige man gezegend door zijn voorvader om mensen met verschillende levensproblemen te helpen, ik ging door de slechtste fase van mijn leven omdat mijn vrouw me dat vertelde ze wil uit het niets scheiden, ik vroeg haar waar ik de fout in ging, maar ze gaf me geen antwoord, in plaats daarvan ging ze het huis uit. ik legde hem mijn toestand uit na enig overleg, ik ontdekte dat mijn vrouw met haar secretaresse op het werk is en dat hij in de ban is, de geweldige betoveraar vertelde me wat er moest gebeuren en ik volgde zijn instructies op. Vandaag ben ik een trotse man omdat mijn vrouw bij mij thuis is en we verwachten ons tweede kind allemaal dankzij Dr. Ajayi, de spreukgebruiker, als je de hulp van een spreukgebruiker nodig hebt voor welk probleem dan ook, Dr. Ajayi is de juiste persoon voor een perfect en betrouwbaar resultaat. Neem contact op met zijn Viber- of WhatsApp-nummer: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. God zegene Dr. Ilekhojie voor zijn geweldige werk in mijn leven, ik kreeg de diagnose HERPES sinds 2009 en ik nam mijn medicijnen, ik was niet tevreden dat ik de HERPES uit mijn systeem moest krijgen, ik zocht naar een mogelijke remedie voor HERPES ik zag een opmerking over Dr. Ilekhojie, hoe hij HERPES genas met zijn kruidengeneeskunde, ik nam contact met hem op en hij leidde me. Ik vroeg om oplossingen, hij begon de remedie voor mijn gezondheid, hij stuurde me het medicijn via UPS SPEED POST. Ik nam het medicijn zoals door hem voorgeschreven en 2 weken later was ik genezen van HERPES, Dr. Ilekhojie echt, je bent geweldig, heb je ook zijn hulp nodig? Waarom neemt u geen contact met hem op via: (gethelp05@gmail.com) of u kunt hem ook telefonisch bereiken: +2348147400259
    ARTS ILEKHOJIE KAN OOK DE VOLGENDE ZIEKTE GENEZEN:

    hiv/aids
    HERPES
    KANKER
    ALS
    soa
    HEPATITIS B
    VAGINALE GEUR

    Neem vandaag nog contact met hem op en zorg dat uw probleem wordt opgelost

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Mijn man verliet mij en onze 2 kinderen voor een andere vrouw voor 6 maanden. Ik probeerde sterk te zijn alleen voor mijn kinderen, maar ik kon de pijnen die mijn hart kwellen niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus ik deed onderzoek op internet en kwam een site tegen waar ik mensen zag praten over Dr Ilekhojie en hoe hij mensen helpt. Ik nam contact met hem op en hij deed namens mij een verzoeningsspreuk. Tot mijn verbazing kwam mijn man na een paar dagen weer thuis. Zo zijn we weer herenigd en was er veel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ilekhojie als u soortgelijke problemen heeft met betrekking tot uw huwelijk of relatie. Zijn e-mail; gethelp05@gmail.com of Whatsapp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Ik wil mijn getuigenissen met het grote publiek delen over wat deze man Ilekhojie noemde. Voor wat hij zojuist voor mij heeft gedaan, heeft deze man zojuist mijn verloren ex-echtgenoot bij mij teruggebracht met zijn verzoeningsspreuk. Ik was getrouwd met mijn man en we waren lange tijd samen en we hielden van onszelf maar toen ik hem geen kind kon geven, verliet hij me voor 1 jaar en vertelde me dat hij niet meer verder kon toen ik nu op zoek was naar manieren om hem terug te krijgen totdat een vriend van mij me over deze man vertelde en me zijn contactpersoon gaf. Je zult dit niet geloven toen ik contact opnam met Dr Ilekhojie, hij verzekerde me van een dringende oplossing. Nu is mijn man weer bij mij en met zijn kruiden word ik binnenkort moeder. Bij mij is alles nu compleet en dat komt allemaal door dr. Ilekhojie. Neem contact met hem op als je problemen hebt met je partner of als je zwanger wilt worden. E-mail; gethelp05@gmail.com Bel/Whatsapp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liefde geeft nooit op, verliest nooit het geloof, is altijd hoopvol en volhardt onder alle omstandigheden. Ik geef God alle eer voor het brengen van Dr. Ige Ajayi, in mijn leven omdat hij me heeft geholpen mijn vrouw terug te krijgen waardoor ik voor een jaar ben gescheiden. Ik was de laatste persoon op aarde die het feit accepteerde dat spreuken bestaan ​​of niet werken totdat ik werd doorverwezen naar Dr. Ige Ajayi, online die zoveel mensen heeft geholpen met zijn krachtige spreuken. Ik had geen andere keuze dan het te proberen, want 3 maanden na de scheiding werd ik gedegradeerd op mijn werkplek vanwege een depressie, want ik weet niet wat ik moet doen om haar terug te krijgen, maar ik dank God vandaag voor het gebruik van Dr. Ige Ajayi om mijn geluk en liefdesleven binnen 48 uur terug te krijgen. Vorige week hier, ben ik terug gepromoveerd naar mijn functie en ik ben hier om mijn eigen ervaring te delen met deze man genaamd Dr. Ige Ajaya. Ik weet niet wat je vandaag doormaakt, maar weet dat er in elke situatie altijd een uitweg is. Dr, Ajayi, bereidt ook spreuken voor zoals Loterijspreuk, werkspreuk, spreuk om een ​​scheiding te stoppen, spreukbehandeling voor ziekten, beschermingsspreuk, spreuk om succesvol en rijk te worden E.T.C. Neem contact op met e-mail drigeajayi@gmail.com. Telefoon / Whatsapp +2348057393990

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is nu meer dan een maand geleden en alles voelt alsof het weer normaal is. Hij is me beter gaan behandelen en het is voor ons allebei een genezingsproces geweest. De nachtmerrie die bijna 2 jaar duurde voordat we uit elkaar gingen, is eindelijk voorbij. Het is alsof we opnieuw verliefd zijn geworden! We hebben allebei het verleden achter ons gelaten en proberen vooruit te komen - en voor het eerst in lange tijd ziet de toekomst er een stuk rooskleuriger uit. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik Dr Ilekhojie ben! Het is alsof we eindelijk die dingen over elkaar hebben herontdekt waardoor we in de eerste plaats verliefd werden. Alle zorgen en stress zijn gewoon verdwenen.
    Bedankt Dr. Ilekhojie voor het redden van mijn gebroken huwelijk en het terugbrengen van mijn man naar mij!”. We leven weer gelukkig samen. Neem contact met hem op via Whatsapp +2348147400259 of e-mail (gethelp05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik was 16 jaar getrouwd met een liefhebbende moeder en vrouw. We hadden samen 2 kinderen die nu 11 en 13 zijn. Ik kwam weer in contact met een oude vriendin van de universiteit op Facebook en we begonnen een affaire en ik verliet mijn vrouw. De vrouw met wie ik een affaire had, is een geweldige vrouw en ik hou ook van haar en onze kinderen begonnen de situatie te accepteren en mijn vrouw is een beetje verder gegaan, maar niet verliefd op de man met wie ze omgaat. Ik dacht dat ik niet meer verliefd was op mijn vrouw en ik voelde me vreselijk over wat ik haar heb aangedaan - ze is een goede vrouw en ik weet niet wat me overkwam. Ik besloot om te proberen haar terug te krijgen en ik werd aanbevolen aan Dr. Ige Ajayi voor hulp om herenigd te worden met mijn vrouw en binnen 48 uur nadat ik contact had opgenomen met Dr. Ige Ajayi besloot mijn vrouw om dingen met mij uit te werken en nu hebben we zijn weer samen met onze kinderen en leven als één gelukkig gezin. Ik weet echt niet welke woorden ik moet gebruiken om te waarderen wat Dr. Ige Ajayi voor mij heeft gedaan, maar ik zal u bedanken, meneer, voor het herenigen van mij en mijn familie. Voor mensen in moeilijke tijden met hun huwelijk of relatie kunnen bij hem terecht. E-mail drigeajayi@gmail.com. Telefoon/Whatsapp +2348057393990

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wist nooit dat er loterijspreuken bestonden totdat ik door mijn buurman naar Dr Ilekhojie werd verwezen. Ik heb de afgelopen 7 jaar powerball-spellen gespeeld en ik heb nog nooit meer dan $ 2.000 gewonnen, maar nadat ik in contact kwam met Dr Ilekhojie, vertelde ik hem mijn eerdere ervaring met het spelen van loterijen waarvan ik nooit grote bedragen heb gewonnen en Dr Ilekhojie vertelde me wat zal worden gedaan door te bidden en een loterijspreuk voor mij voor te bereiden. Hij deed dat en gaf me wat nummers om het loterijspel te spelen. In het begin beschouwde ik alles als een grap totdat ik een week later een e-mail kreeg en ik het bedrag van $ 343.000 had gewonnen. Ik was op dat moment geschokt en verrast omdat mijn langverwachte gebeden eindelijk waren verhoord en ik dank Dr Ilekhojie voor het helpen van mijn financiële status en die van mijn generaties. Als je een enorm bedrag wilt winnen bij je volgende loterijspel, neem dan contact op met Dr Ilekhojie. E-mail hem via: gethelp05@gmail.com of bel/WhatsApp dit nummer +2348147400259 voor onmiddellijke reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vorig jaar verliet mijn verloofde me alleen omdat ik hem betrapte op vreemdgaan met een andere vrouw in zijn huis, sindsdien stopt hij met bellen, sms't me en komt zelfs naar mijn huis om naar me te vragen. Ik was zo boos en boos en ik had hulp nodig om mijn relatie te herschikken. Ik nam contact op met Doc en legde hem alles uit, nadat hij hem had uitgelegd wat ik moest doen en ik deed het, voerde hij een verzoeningsritueel uit om hem bij mij terug te brengen. Na 24 uur belde mijn vriend me en begon me te smeken om hem terug te accepteren. Als je je geliefde terug wilt, neem dan nu contact op met Doc (gethelp05@gmail.com of whatsapp: +2348147400259)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Na 10 jaar huwelijk hebben mijn man en ik ruzie gehad totdat hij me uiteindelijk verliet en naar Californië verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik voelde dat mijn leven voorbij was en mijn kinderen dachten dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde sterk te zijn, alleen voor de kinderen, maar ik kon de pijn die mijn hart kwelt niet beheersen, mijn hart was gevuld met zorgen en pijnen omdat ik echt verliefd was op mijn man. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wens ik altijd dat hij bij me terug zou komen, ik was echt van streek en ik had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en ik kwam een ​​website tegen die suggereerde dat Dr Ilekhojie kan helpen om ex snel terug te krijgen . Dus ik vond dat ik hem eens moest proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het en toen deed hij een (verzoeningsspreuk) voor mij. 48 uur later belde mijn man me en vertelde me dat hij mij en de kinderen zo erg mist, zo geweldig!! Dus zo kwam hij diezelfde dag terug, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout, en voor de pijn die hij mij en de kinderen bezorgde. Allemaal dankzij Dr Ilekhojie. Dit is zijn contactpersoon als je hulp nodig hebt in je huwelijk of relatie: E-mail hem op: gethelp05@gmail.com of Direct telefoonnummer +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het eerste jaar van mijn huwelijk was er chaos, een andere vrouw probeerde mijn man van me af te pakken en mijn man liet me met rust en eiste een scheiding. Ik heb 2 jaar geleden totdat ik een post ontmoette waarin deze man, Dr. Ilekhojie, iemand heeft geholpen en ik besloot hem een kans te geven om me te helpen mijn man terug naar huis te brengen. Hij gaf me voorwaarden waaraan ik moest voldoen en beloofde dat ik binnen 3 dagen resultaten zou hebben. Net zoals hij zei, kwam mijn man op de derde dag opdagen en ging op zijn knieën en smeekte me om hem terug te nemen. Nu zijn we allemaal blij dankzij Dr Ilekhojie, die heel eerlijk en betrouwbaar is. Als je problemen hebt zoals de mijne, neem dan contact op met Dr Ilekhojie via Whatsapp/Viber: +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil Dr Ilekhojie publiekelijk bedanken voor wat hij voor mijn familie heeft gedaan. Ik heb twee zonen die naar verschillende voetbalclubs zijn gegaan voor proeven, maar ze werden nooit gekozen. Sinds ze 7 jaar oud waren, hielden mensen me op straat tegen om me te vertellen hoe goed mijn zonen zijn en hoe ze grote professionals zullen worden, maar ze werden nooit genomen na zoveel beproevingen. Een agent die mijn zoons heeft zien spelen, regelde een proces voor hen in Molde FC en hij vertelde me ook om contact op te nemen met Dr Ilekhojie, die me zal helpen een spreuk uit te voeren en offers te brengen om ervoor te zorgen dat ze worden gekozen. Ik deed wat hij me vroeg te doen en Dr Ilekhojie bracht de offers. Vandaag heb ik twee zonen Molde FC. De ene is in de U14 en de andere in de U12 in Molde FC. Ik ben blij dat mijn zonen eindelijk hun dromen zullen verwezenlijken. Neem contact op met Dr. Ilekhojie voor alle hulp die u nodig heeft. Direct telefoonnummer +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn man veranderde drastisch naar mij toe, communiceert niet meer. Hij heeft geen respect voor me en beschuldigt me ten onrechte van ontrouw vanwege slechte roddels... Alles gaat zo goed en precies zoals hij zei dat het zou zijn. Ook al duurde het 3 dagen om volledig vooruit te komen, het was het zo waard omdat alles zo goed als perfect is! Hoe hij mijn situatie vatte en het volledig omdraaide om me precies te geven wat ik wilde, gaat mij te boven, maar iets wat ik nooit in twijfel zal trekken en gewoon helemaal dankbaar zal zijn, God zegene Dr Ilekhojie voor het veranderen van mijn verdriet in geluk. de contactpersoon van dr. Ilekhojie; Whatsapp +2348147400259 of e-mail {gethelp05@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zal voor altijd dank verschuldigd zijn aan de grote ARTS ISIKOLO voor het herstellen van mijn gebroken huwelijk. Mijn naam is Maria Arthur. Nadat mijn man me voor 3 maanden verliet voor zijn minnares. Ik geloofde nooit in spreuken totdat mijn vriend me aan hem voorstelde. In het begin was ik sceptisch over hem omdat ik veel hoorde over valse spreuken, maar ik zette mijn twijfels achter me, want ik was wanhopig om mijn man terug te krijgen en ik deed volgens wat hij me opdroeg te doen. Nu is mijn man terug, net binnen 48 uur nadat hij contact met hem heeft opgenomen. Ik leef weer gelukkig met mijn man na 6 maanden scheiding en ik zal niet rusten voordat hij over de hele wereld bekend is. Hij is ook gespecialiseerd in beschermingsspreuken, loterijspreuken, hoogtespreuken E.T.C. Maak nu contact met DOCTOR ISIKOLO, zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook Whatsappen op +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn man verliet mij en mijn kinderen voor een oudere vrouw. Het was niet zo gemakkelijk voor mij.. Ik hou zoveel van mijn man en ik verloor de hoop niet en ik bleef bidden en God verhoorde eindelijk mijn gebeden... ik zocht online naar hulp om mij en mijn man terug te verenigen omdat ik dat zag vele getuigenissen van hoe Dr. Ilekhojie zoveel mensen online heeft geholpen en ik besloot hem een proef te geven … Ik nam contact met hem op en legde hem uit en hij verzekerde me dat mijn man nog steeds van me houdt en dat hij gemanipuleerd werd. Dus hielp hij me de mantel van de ogen van mijn man te verwijderen en hij was weer de oude en werd een verantwoordelijke vader en echtgenoot. Als je huis instort of als je problemen hebt met je partner, neem dan contact op met Dr. Ilekhojie Email: gethelp05@gmail.com of bel hem +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mijn verloofde heeft het vorige week uitgemaakt en ik was zo verdrietig, ik at niet en ik praatte met niemand, ik huilde veel, ik was zo depressief en gestrest dat ik in het ziekenhuis belandde vanwege alles de stress en depressie. Op een dag was ik online aan het zoeken naar liefdestips omdat ik veel van hem hou en veel om hem geef en ik wil gewoon dat we weer als stel samen zijn. Ik vond een machtige man, Ilekhojie genaamd, die hij zoveel relatieproblemen had opgelost ... dus ik nam contact met hem op en legde hem alles uit, toen vertelde Dr. Ilekhojie me dat hij binnen 48 uur bij me terug zou komen nadat hij me had geholpen met een verzoeningsspreuk. Het werkte perfect zoals hij beloofde en David keerde terug en begon te vragen of ik hem terug wilde nemen. Ik ben zo blij nu Dr Ilekhojie heeft gedaan wat hij beloofde. Neem contact op met Dr Ilekhohjie als zijn 100% gegarandeerd en effectief. E-mail hem op [gethelp05@gmail.com] WhatsApp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De geweldige Dr Ilekhojie waar iedereen het op internet over heeft gehad, heeft me vorige week woensdag ook geholpen met zijn verzoeningsspreuk. Hij herstelde mijn gebroken relatie en bracht mijn ex terug naar mij. Ik heb de afgelopen 6 maanden een gebroken hart gehad nadat mijn vriend het uitmaakte, maar nadat ik online over Dr Ilekhojie had gezien, was ik erg blij om contact met hem op te nemen. Hij vertelde me wat ik moest doen en hij voerde de verzoeningsspreuk uit en binnen 48 uur kwam Andy terug en begon om vergeving te vragen. Ik wil Dr Ilekhojie waarderen voor zijn geweldige hulp. Als je zijn hulp nodig hebt, kun je ook contact met hem opnemen via zijn e-mail: gethelp05@gmail.com/ Bel of WhatsApp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn reis naar het herstel van mijn huwelijk begon een paar maanden geleden toen mijn vrouw van 22 jaar me veranderde voor een man die 10 jaar jonger was. Ik ben 57 en zij is 55. Ik ging door de woestijn en tijdens mijn reis vond ik dokter Isikolo. God gebruikte hem om mijn gebroken hart te genezen en nam mijn pijn weg met zijn krachtige liefdesbetovering. het was moeilijk voor mij om haar terug naar huis te krijgen zonder succes en het werd een kwelling voor mijn kinderen en mij. Ik vertrouw op de Heer en ik weet dat Hij mijn huwelijk gaat herstellen. ik legde hem alles uit en hij vertelde me wat ik moest doen en hij deed zijn deel en mijn vrouw keerde in minder dan twee dagen terug naar huis, naar mij en onze kinderen. We moeten geloof hebben. Geloof is de zekerheid van dingen waar we op hopen en de overtuiging van dingen die we niet zien. Mannen en vrouwen, geef alstublieft niet op, God kan dokter Isikolo gebruiken om uw huwelijk of uw relatie te herstellen. Verlies de hoop niet. Je moet verliefd worden op de Heer.
    BERICHTJE STUREN Arts Isikolo Voor een krachtige liefde die werktijd van God wordt verzonden. via e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of zijn WhatsApp op: +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg bedankt DR ISIKOLO dat je mijn ex-vriendje bij me hebt laten terugkomen. Mijn vriend en ik hebben meer dan 3 jaar een relatie gehad en hoewel we zoveel ruzies hadden gehad, hadden we nooit aan een breuk gedacht. Op een dag belde hij me aan de telefoon om me te vertellen dat hij de relatie beu is en nergens kan zien waar we naartoe gaan. Maanden zijn verstreken en mijn vriend nam geen contact meer met me op en ik hoorde niets meer van hem en zijn mobiele telefoon was losgekoppeld. Ik wist dat ik hulp moest zoeken vanwege de zoveel liefde die ik voor hem heb. Ik heb contact opgenomen met deze geweldige spellcaster omdat ik nog nooit eerder contact met iemand heb gehad en ik zeg je dat na een week contact, mijn ex-vriend me belde en vroeg om me na twee dagen te zien, hij deed het werk voor mij om te verzoenen met mijn man, hij droeg een ring om mijn vinger. Ik ben erg blij, want ik zal binnenkort een getrouwd meisje zijn met de hulp van deze geweldige spreukgebruiker. Ik heb beloofd je werken aan iedereen te manifesteren en neem alsjeblieft contact op met deze man om je te helpen via e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of je kunt hem ook Viber/WhatsAppen op +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mijn naam is Lydia Kroos. Toen mijn man me verliet, was ik getraumatiseerd en diepbedroefd en kon ik mezelf maandenlang niet oppakken. Ik heb er alles aan gedaan om hem terug te krijgen, maar tevergeefs. Ik vertrok naar een andere stad in de hoop dat ik helemaal opnieuw kon beginnen. Ik kwam in contact met een andere man met wie ik mijn best deed, maar het lukte niet omdat ik niet van hem kon houden. Ik wist dat ik nog steeds van mijn man hield en mijn man terug wilde. Dus begon ik naar hulp te zoeken en toen vond ik DR ISIKOLO vanuit verschillende gezichtspunten die ik over hem las. We raakten aan de praat en ik zorgde ervoor dat hij alles begreep wat ik moest weten en ik geloofde in hem en voldeed aan de procedures. Hij werkte voor mij en herstelde de liefde en verbinding tussen mij en mijn man en net na 48 uur, zoals hij beloofde, zocht mijn man naar mij en we raakten aan de praat en hij kwam naar beneden om me te zien waar ik ben en we verzonnen dingen en werden weer gelukkig samen. DR ISIKOLO is betrouwbaar en hij kan u ook helpen als u voor iets contact met hem opneemt. Stuur hem een ​​sms via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil mijn geweldige ervaring delen met Dr. Ilekhojie. Mijn man bedroog me en toen ik erachter kwam dat er een ruzie ontstond waardoor hij om een scheiding vroeg. Ik huilde en werd meteen ziek. Ik was online op zoek naar willekeurige verhalen, toen ik een getuigenis zag van iemand die een soortgelijke zaak had als de mijne en hoe dr. Ilekhojie vrede tussen de koppels sloot. Ik nam contact met hem op en hij legde me uit hoe het mogelijk is om met mijn man te verzoenen en binnen een paar dagen zal hij de scheiding annuleren, wat ik wilde. Ik deed alles wat hij me vroeg te doen en precies drie nachten na zijn werk belde mijn man om zich te verontschuldigen voor het bedrog en vroeg om naar huis te gaan met zoveel beloften. Ik waardeer uw hulp Dr, u bent echt een zegen. Neem contact op met Dr Ilekhojie en vraag om hulp. Bel/Whatsapp +2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik voel me zo blij vandaag omdat ik deel uitmaak van degenen die zich verheugen vanwege de hulp die DR WALE mij heeft gegeven om mijn man terug te krijgen. Ik ben acht jaar getrouwd en het was zo verschrikkelijk omdat mijn man me bedroog en een scheiding wilde aanvragen. Maar toen ik DR WALE WhatsApp-nummer +2347054019402 tegenkwam op internet gepost door een dame, besloot ik contact met hem op te nemen en legde ik mijn situatie aan hem uit en zocht toen zijn hulp, maar tot mijn grote verbazing vertelde hij me dat hij dat wel zal doen help me met mijn zaak want er is geen probleem zonder een oplossing. hij vertelde me wat ik moest doen, wat ik deed en hij werkte voor mij, en mijn man kwam na een paar dagen bij je terug, zoals hij had beloofd. Hier ben ik aan het vieren omdat mijn man weer thuis is en echt geniet van mijn huwelijk en wat een geweldig feest. Ik zal blijven getuigen op internet, want DR WALE is echt een helper die God heeft gestuurd om ons allemaal te helpen. Neem nu contact op met DR WALE als u voor problemen in uw relatie staat. U kunt contact met hem opnemen via WhatsApp/Viber: +2347054019402 OF
    E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo vrienden, ik deel graag mijn ervaring met Dr. Ajayi, ik maakte moeilijke tijden door in mijn relatie omdat mijn verloofde van een jaar plotseling zei dat we onze bruiloft moesten afzeggen, dat hij niet langer in mij geïnteresseerd is, ik was in de war en zocht hulp, zo ontmoette ik Dr. Ajayi online die een liefdesbetovering maakte en mijn verloofde ging op zijn knieën om zich te verontschuldigen en dankzij Dr. Ajayi zijn we gelukkig getrouwd. Neem contact op met Dr. Ajayi Whatsapp: +2347084887094 u zult er geen spijt van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik was in staat om mijn man te krijgen met de hulp van een spreukdokter genaamd dr. Ajayi toen ik ontdekte dat hij gecharmeerd was van een andere vrouw, ik was erg blij dat ik contact opnam met de spreukgieter omdat hij de reden was dat ik mijn man terug kon winnen en we leven nu in vrede. neem contact op met dr. Ajayi voor al je spreukwerk, hij heeft me geholpen mijn man terug te krijgen. Ik geloof dat hij je zal helpen met wat je dwars zit. E-mail: drajayi1990@gmail.com of whatsapp: +2347084887094.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mijn huwelijk van 19 jaar gezegend met drie kinderen stond op het punt uit elkaar te vallen omdat mijn geliefde echtgenoot zei dat hij onze verbintenis beu was en zonder reden wilde scheiden, ik wist dat er ergens iets mis was, dus ging ik naar buiten om hulp te halen, na 4 maanden van zoeken naar hulp zonder resultaat, ontmoette ik eindelijk Dr. Ajayi, een spirituele man gezegend door zijn goden met een bovennatuurlijke kracht om verschillende problemen van het leven op te lossen. Ik legde mijn situatie aan hem uit, Dr. AJAYI vertelde me wat het probleem was en vertelde me wat hij moest doen, ik volgde zijn instructies op en na een week kwam mijn man na 5 maanden thuis en scheurde ik de scheidingspapieren en vandaag leven we in vrede. Als je iets hebt dat je stoort in je leven en je wilt een snelle en betrouwbare oplossing, neem dan contact op met Dr. Ajayi, je hebt een reden om zijn getuigenis te delen, net als ik. neem contact op met WhatsApp: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben blij met hoe ik dr. Ilekhojie vertrouwde om mijn ex-man terug te brengen na bijna een jaar scheiding. Voordat ik dr. Ilekhojie ontmoette, heb ik veel websites doorzocht op zoek naar manieren om mijn ex-man terug te krijgen nadat hij zonder enige reden had gevraagd om van me te scheiden. Ik was er kapot van, maar dr. Ilekhojie gaf me hoop en de verzekering dat hij bij mij terug zal worden gebracht. Nadat hij de verzoeningsspreuk had gedaan, belde mijn man na twee dagen en vroeg om terug naar huis te komen voor mij en onze vier kinderen. De volgende dag kwam hij thuis en ik was erg blij hem weer te ontmoeten. Ik gebruik dit middel om dr. Ilekhojie te waarderen voor wat hij voor mij heeft gedaan en ook om zoveel andere mensen te helpen. Ik laat zijn contactpersoon achter zodat je contact met hem kunt opnemen als je soortgelijke problemen hebt. Whatsapp +2348147400259 en e-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mijn naam is MEAGHAN GRAYSON, ik had nooit gedacht dat ik weer zou glimlachen, mijn man liet me ongeveer een jaar bij mijn dochter alleen omdat ik problemen had omdat ik weer zwanger was, alle pogingen om hem terug te brengen mislukten, ik dacht dat ik niet ging om hem pas weer te zien toen ik een dame ontmoette, SHANTEL genaamd, die me vertelde over een spreukenmaker genaamd DR. IGE AJAYI. Ze gaf me zijn e-mailadres en mobiele nummer en ik nam contact met hem op, toen we spraken noemde hij mijn volledige naam die ik hem nooit heb verteld, zelfs mijn adres, ik was sprakeloos en hij verzekerde me dat mijn man binnen 3 dagen bij me terug zal komen , In minder dan 48 uur kwam mijn man terug en begon om vergeving te smeken en zei dat het het werk van de duivel was, dus ik ben tot nu toe nog steeds verbaasd over dit wonder, ik kon niet zwanger worden na ons eerste kind, maar zodra de betovering was uitgesproken , ik werd zwanger en beviel van mijn tweede kind, nogmaals bedankt DR. IGE AJAYI, ALS je hulp nodig hebt, neem dan contact met hem op.via:e-mail:{ drigeajayi@gmail.com} Mobiel:+2348130035939

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dingen komen pas goed als je de juiste keuze in je leven hebt gemaakt. In mijn leven heb ik de juiste keuze gemaakt toen ik contact opnam met dr. Ilekhojie, de man die gespecialiseerd is in het herstellen van verbroken relaties en huwelijken. Ik kom uit Albany, New York City, VS, en ben op deze blog om dr. Ilekhojie te bedanken voor het goede werk. Hij zorgde ervoor dat mijn man de scheidingsplannen na enkele maanden stopte en vroeg of we een raadslid zouden zien om onze meningsverschillen op te lossen. Ik zou mijn familie vandaag niet intact hebben gehad zonder de hulp van dr. Ilekhojie en daarom laat ik zijn e-mail gethelp05@gmail.com achter om je verbroken huwelijk of relaties te herstellen. Je kunt hem ook bellen of Whatsappen op +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben dokter Ilekhojie zo dankbaar, die mijn man terugbracht die me verliet voor een andere vrouw. Op dat moment verliet mijn man me, verloor ik alles en ging ik wekenlang niet naar buiten omdat we al meer dan 20 jaar samen zijn. Dingen veranderden toen een vriend me Dr. Ilekhojie WhatsApp-contact gaf. Ik stuurde hem een bericht en vertelde hem de pijn die ik doormaakte en hij vertelde me dat hij ons zal helpen bij het verzoenen. Hij vertelde me wat ik moest geven en hij was heel eerlijk en waarheidsgetrouw tegen me. Binnen 3 dagen belde mijn man, die al een week van huis is, om te vragen naar mijn welzijn en begon zich te verontschuldigen. Met dank aan dr. Ilekhojie die dit mogelijk heeft gemaakt. Neem contact met hem op voor hulp. Whatsapp +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De nachtmerrie die bijna 2 jaar had geduurd is eindelijk voorbij. Het is alsof we opnieuw verliefd zijn geworden! We hebben allebei het verleden achter ons gelaten en proberen vooruit te komen – en voor het eerst sinds lange tijd ziet de toekomst er een stuk rooskleuriger uit. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik Dr. Ilekhojie ben! Het is alsof we eindelijk die dingen over elkaar hebben herontdekt waardoor we in de eerste plaats verliefd zijn geworden. Alle zorgen en stress zijn gewoon verdwenen. Bedankt dokter Ilekhojie voor het redden van mijn gebroken huwelijk. Ik en mijn man leven weer gelukkig. Allemaal dankzij Ilekhojie. Neem contact met hem op om uw huwelijk te herstellen. E-mail: gethelp05@gmail.com Bel of Whatsapp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik kwam een website tegen die suggereerde dat dr. Ilekhojie kan helpen om mijn ex snel terug te krijgen. Dus ik vond dat ik hem eens moest proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het en vervolgens deed hij een verzoeningsritueel voor mij. 48 uur later keerde mijn man terug naar huis na zoveel maanden weg van huis, zo geweldig!! Hij verontschuldigde zich voor zijn fout, voor de pijn die hij mij en de kinderen had bezorgd. Onze huwelijksband is nu sterker en hoe het voorheen was. Bedankt dokter Ilekhojie voor het terugbrengen van mijn man. Ik raad Dr. Ilekhojie aan voor iedereen die problemen heeft in hun huwelijk/relatie. Hier is zijn contactpersoon. Bel/Whats-app: +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mijn ex-man en ik waren er altijd in geslaagd vriendschappelijk te blijven na onze scheiding in februari. Maar ik wilde altijd weer bij hem komen. Het enige dat nodig was, was een pagina bezoeken waar ik opmerkingen van Dr. Ilekhojie zag, omdat het mijn droom was om samen met mijn man een nieuwe pagina te beginnen en gelukkig met hem te leven. Dr. Ilekhojie vroeg om een verzoeningsritueel uit te voeren en ik accepteerde het. Na 48 uur werkte het ritueel voor mij en mijn man belde dat hij spijt had van al zijn verkeerde daden. Mijn man is terug en we treffen voorbereidingen om naar de rechter te stappen en onze scheidingspapieren zo snel mogelijk in te trekken. Dit is niets minder dan een wonder. Bedankt Dr. Ilekhojie voor uw krachtige rituelen. Woorden zijn niet genoeg om je goede werk te waarderen. Vraag hem om hulp. E-mail gethelp05@gmail.com en telefoon/WhatsApp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wanneer u op zoek bent naar een betrouwbare spellcaster om u te helpen uw ex terug te krijgen, kunt u contact opnemen met dr. ISIKOLO.
    Goededag allemaal, mijn naam is Elena Berkhoff. Het viel me erg zwaar toen mijn vriend me verliet voor een andere dame. Ik was emotioneel kapot en wist niet wat ik moest doen om hem terug te krijgen. Ik zat maandenlang in nood en bleef overal hulp zoeken totdat ik DR. ISIKOLO leerde kennen. Ik heb contact met hem opgenomen en hem mijn problemen uitgelegd. Hij was bereid mij te helpen en er bij mij op aan te dringen de procedures na te leven, zodat hij de liefde tussen mij en mijn man kan herstellen en er ook voor kan zorgen dat we allebei weer bij elkaar zijn. Ik voldeed aan alle eisen en hij deed zijn werk. Na 48 uur kreeg ik een sms van mijn vriend waarin hij om een date vroeg, zodat we dingen kunnen weggooien. Nu zijn we weer bij elkaar en dat allemaal dankzij DR ISIKOLO. Hij kan jou ook helpen als je bereid bent te geloven en hoopvol te blijven. Stuur hem een e-mail via: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik ging door een hel in mijn huwelijk toen ik een getuigenis tegenkwam van een dame genaamd Daiva. Ze beschreef hoe ze haar relatie kon redden met de hulp van een spreukenmaker genaamd Dr. Ajayi, omdat haar man haar verliet voor een andere vrouw zonder hen Ik heb enig misverstand over de betekenis, maar de spreukenmaker Dr. Ajayi, die gezegend is door zijn voorouders, hielp met de kracht van het uitspreken van spreuken en haar man kwam terug en zei dat hij niet wist wat hem overkwam. Ik had een bijna soortgelijk geval omdat mijn man dat wil een echtscheiding aanvragen, maar ik wil geen gebroken gezin omdat we al 15 jaar samen zijn na het lezen van de getuigenis van Daiva. Ik nam contact op met de spreukenmaker Dr. Ajayi en legde mijn situatie aan hem uit. Hij vertelde me een aantal bepaalde dingen die gedaan moesten worden en Ik volgde zijn instructies op na een week van betovering, mijn man vertelde me dat hij spijt heeft van alle pijn die hij mij en de kinderen heeft bezorgd door te beloven dat hij allemaal aan onze zijde zal staan en sindsdien leven we in vrede. Als je een soortgelijk probleem hebt als het mijne of een probleem in het leven, of het nu gaat om werk-, school- of gezondheidsproblemen, neem dan contact op met Dr. Ajayi, de spreukenmaker, zijn werk is 101% gegarandeerd. E-mail: drajayi1990@gmail.com Viber of Whatsapp: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo iedereen. Mijn naam is Broekhuizen en ik ben hier om de geweldige dokter Isikolo te bedanken voor het oplossen van mijn huwelijksproblemen. Mijn huwelijk strandde vanwege de eindeloze problemen en moeilijkheden die ik had met mijn man. Hij vertrok zonder achterom te kijken en ik was zoveel maanden alleen. Zijn familie kwam tussenbeide en nog steeds veranderde er niets. Ik was emotioneel kapot en verloor de hoop om weer liefde te vinden, omdat hij alles was in een man die ik ooit wilde hebben. Net als zoveel mensen leerde ik DR ISIKOLO kennen toen ik op zoek ging naar hulp. We bespraken mijn problemen uitvoerig en hij verzekerde mij dat ik de oplossing zou krijgen die ik nodig had. Ik had geen andere keuze dan me aan zijn procedures te houden en hij stelde niets uit. Hij deed een liefdesreünie voor mij en mijn man en de liefde en het geluk dat we deelden werd hersteld en hij bereikte me precies na 48 uur zoals DR. ISIKOLO beloofde. Hij is inderdaad een geweldige helper en hij is betrouwbaar. als je problemen hebt, sms hem dan gewoon via WhatsApp +2348133261196 of e-mail hem via: isikolosolutionhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen