dinsdag 10 september 2013

Liedje : 50 tips voor de bondscoach (melodie 50 ways to leave your lover)




Het probleem zit altijd tussen de oren met die bal
Dat is nou eenmaal logisch en heus geen toeval
Maar dan zijn er analisten en die weten alles al
Er zijn wel 50 tips voor de bondscoach
50 tips voor de bondscoach

Die jongens zijn toch stront verwend dat is het punt
Miljoenen op de bank en hun haren uitgedund
Zonder tatoe doe je er niet toe, dat is een dieptepunt
Met Yolante op je buik toe
Met Yolante op je buik toe


Het was vet snert Bert
Terug in de bus dus
Wat een rommel Bommel
Es ist vorbei
Maak een nieuw plan dan
Te laat met Klaas Jan
Het schiet in mijn Kuit guit
Het spel is uit

Van Persie praat niet met de Pers nie door zijn naam
Maar nu hij moslim is treft hem geen enkele blaam
En de oordoppen van der Wiel zijn stevig doorgedraaid
Kan die jongen niet gaan fietsen
Kan die jongen niet gaan fietsen


Robben kan misschien nog op een eiland terecht
Ecomare heeft iets Gronings en is helemaal niet slecht
In de hitte van het gevecht wat denk je dat ie zegt
Hou je bek tegen de bondscoach
Hou je bek tegen de bondscoach


Het was vet snert Bert
Terug in de bus dus
Wat een rommel Bommel
Es ist vorbei
Maak een nieuw plan dan
Te laat met Klaas Jan
Het schiet in mijn Kuit guit
Het spel is uit


Het diepe gaan dat is dus niet gebeurd
Ze gingen er niet in werd er alom getreurd
Waarom luisteren ze dan niet naar de man die nooit eens zeurt
Er zijn wel 50 tips van Johan Derksen
50 tips van Johan Derksen

Een sportieve zomer met mooie mannenpraat
Vooral als ze verliezen en het dus niet gaat
Zeg ik luister naar de analisten met hun wijze raad
Er zijn wel 50 visies op een visie
50 visies op de televisie

 Het was vet snert Bert
Terug in de bus dus
Doe niet zo leip Gijp
Maak ze gek
Zeg eens nee Genee
Luister naar J.C
Hit the road Jack
En hou je bek

 Dus van Marwijk heeft het niet gehaald, hij heeft gefaald
Sport is nou eenmaal hard, hij heeft de tol betaald
Maar nu gaan we aan de haal met Louis van Gaal
Praatpaal van de journalisten
Pispaal van de journalisten


Ben jij nou zo dom dom
Of ben ik nou zo slim slim
Volgende vraag graag
En niet zo traag
Ik wil nu naar huus Truus
Op de bank thuus
Met een baco baas
En een blok kaas

Danny is de tweede man achter van Gaal
Die volgt hem Blind zo blind als een garnaal
Samen gaan ze hossen en lopen graag voor paal
Lekker lallen met z’n allen
Lekker ballen met zijn allen

En nu de moraal van dit hele verhaal
Wie is de baas over Louis van Gaal
De spelers, de vrouw of het sportjournaal
Er zijn wel 50 tips voor de bondscoach
50 tips van Johan Derksen
50 tips van Johan Cruyff


Ben jij nou zo dom dom
Of ben ik nou zo slim slim
Volgende vraag graag
En niet zo traag
Ik wil nu naar huus Truus
Op de bak thuus
Met een baco baas
En een blok kaas

Ben jij nou zo dom dom
Of ben ik nou zo slim slim
Doe mij nog een pint Blind
Ik ga door het lint
Kom uit de kast poot
Spring op mijn gast boot
Het is toch feest beest..
Altijd geweest








Geen opmerkingen:

Een reactie posten